lørdag 14. august 2010

En liten titt på fremgangen....

Ett av soverommene som er ferdig panelt!


Vår lille medhjelper!

99% ferdig utvendig! ...iallfall 90%....




I dag har vi vært oppe og bare kikket litt - hadde med lillesnuppa og da er det vanskelig å få gjort stort... Snekkerene har gjort endel innvendig denne uken - og det var moro! Soverommene er ferdig panelt og det er nesten ferdig isolert i vegger og tak! De aller siste detaljene utvendig er også på plass - så da er det litt vi kan ta tak i fremover! :-)
På veien hjem måtte jeg raskt innom malebutikken og hente noen prøver på interiørbeis/ panellakk som jeg har lyst på - og jeg tror min bedre halvdel var enig... :-)
Takene blir hvitet (ganske mye) og veggene i fargen Provance (brunt)... Skal få inn litt mer bilder her når jeg kommer igang - til uka satser jeg på! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar