mandag 20. september 2010

En produktiv helg!

Ett av soverommene med gulvet på plass!

Halve vinduet har fått lister...

Ett komplett kjøkkenkaos! ...satser på at det blir bedre snart! ;-)


Da var denne helgen over og jeg syntes vi har fått gjort masse! :-) Jeg, min kjære og min søster har stått på! :-) Fredag gikk dagen med til IKEA tur - byttet halve kjøkkenet og handlet litt til.... I hytta er masse lister beiset (de som ikke skulle være hvite), resten av kjøkkenet er montert og alle tre soverommene nede har fått gulv! :-) Jeg er fortsatt veldig usikker på om vi kan klare å få vært der i høstferien - men har ikke gitt opp håpet helt... :-)

Denne uka kommer flisleggeren - så da er det rørlegger, elektriker og snekker som har litt(?) jobb igjen. I morgen kommer også noen fra hytteleverandøren på besøk - det blir jo litt spennende! :-) - selv har jeg en plan om å beise på hemsen i morgen... (men kjenner jeg er litt forsynt av ordet "beis")...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar