søndag 18. juli 2010

Tid for ferie for snekkerene!

Fremsiden tilnærmet ferdig med villmarkspanel - vi valgte stående.


Endeveggen.
Lunsjkos på stranda!

Da har snekkerene tatt seg to uker velfortjent sommerferie!! :-)
Men før de dro gjorde de seg ganske så ferdige på utsiden av hytta - så mens de er borte er det duket for beising for oss! ...må bare få valgt en farge.... tror det blir brunt men litt usikker på om det blir lys eller mørk brun... Innvendig hadde snekkerene isolert det meste og tatt på plast + at de holdt på å legge gulvplater på hemsen. Ellers var det et komplett kaos innvendig akkurat nå... :-)

Torsdag var jeg og min kjære på IKEA (i 9 timer!!) og fikk kjøpt kjøkken til hytta. Ble Lidingõ, hvit. Syntes det var et tidløst kjøkken som jeg tror vi vil trives med. Vi kjøpte oppvaskmaskin og kjøle-/fryseskap også på Ikea, mens stekeovnen og kokeplata, samt mikro har vi kjøpt tidligere. MYE å få med seg hjem, - så da er det bare å glede (?) seg til alt skal skrus sammen! :-)

Hadde med min familie på "befaring" på fredag - mamma, søster og bror! Tror de syntes det blir fint der oppe! Etter en liten sightseeing i hytta/utenfor hytta tok vi turen ned på stranda hvor vi hadde en velfortjent lunsj - ferske rundstykker med godt pålegg og kake til dessert! :-)) Matilde tok seg en liten dukkert også! Deilig vann! :-))

Gleder meg masse til snekkerene er tilbake fra ferie og skal virkelig sette igang inne!! :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar